Du kan kontakte bestyrelsen ved at lægge en seddel i postkassen, Dronning Margrethes Vej 42.
Beboere kan også e-maile til bestyrelsen på bestyrelsen.gt2@gmail.com
Vi behandler indkomne henvendelser på bestyrelsesmøder, som vi holder ca. 10 gange årligt og vender derefter snarest tilbage, når vi har et kvalificeret svar.
Bestyrelsen består af:
Bestyrelsen har i øjeblikket ikke en kontaktperson i dagtimerne vedrørende praktiske forhold på ejendommen, da vi alle arbejder. Men hvis noget i boligens installation er akut i stykker, kan bestyrelsen kontaktes eller kontakt bestyrelsen på e-mail: bestyrelsen.gt2@gmail.com
Vil du med på vores venteliste? De fleste bliver boende her i mange år, men du kan jo være heldig.
Hos vores Administator er det koordinator Ann Delff Brinchmann, som bestyrer vores eksterne venteliste, og tager sig af alt det praktiske hermed.
Det koster 100 kr. om året, som du skal bankoverføre til vores administrator.
Du kan i separat dokument se hvad vores husleje og andele koster.
Læs mere her.
Hjemmeside og hosting håndteret af Boligforeningsweb (Anyhoa.com internationally)